MONNA - magazin za zdrav i uspješan život

              

 

Biorezonantna dijagnostika u Podgorici 24. i 25. jula : Biorezonantna dijagnostika i terapija u Podgorici 24. i 25. jula  Provjerite stanje kompletnog organizma najsavremenijim aparatima kvantne medicine.     Primenom dva najsavremenija aparata, radi se komforna, brza i sveobuhvatna analiza zdravstvenog stanja Vašeg Kurs depilacije, maderoterapije i manikir - pedikir u Podgorici: Obuke u Podgorici za:   - maderoterapiju, klasičnu i brazilsku  - depilacije (sve zone) - 180e - manikir i pedikir (ruski, estetski sa trajnim lakom, nadogradnja, tipse, izlivanje, medicinski)   067 535 705 ili na Viber Sertifikovani kursevi u Podgorici i Budvi 2021-2022.: Sertifikovani kursevi u Podgorici i Budvi 2021-2022. Prijave su otvorene tokom cijele godine. - DIPLOMIRANI KLINIČKI HIPNOTERAPUET - 500 sati.- DIPLOMA PROFESIONALNE HIPNOZE I         HIPNOTERAPIJE - 150 sati.- Tretmani i edukacije Strechink - kozmetičke kamuflaže u Podgorici: Kozmetička kamuflaža je Brazilska metoda kojom kamufliramo trajno sve nedostatke kože.Stretchink metoda - pigment se ubrizgava u kožu mašinicom i ne bledi vremenom. Boja se posebno meša za svakog klijenta Kursevi za Dermapen i BB Glow u Podgorici: Kursevi za najpopularnije i najdjelotvornije tehnike podmladjivanja Dermapen i BB Glow, održaće se u Podgorici     Informacije na 067 535 705 ili Viber 067 385 157   Edukator:   Žaklina Ćirić dipl. viši estetičar kozmetičar, inžinjer Kursevi klasične i brazilske maderoterapije u Podgorici: Obuka za brazilsku i klasičnu maderoterapiju u Podgorici 12. i 13.   i   16. i 17. aprila   Obuka se radi dva dana,  od 10 do 18h, teorijski dio i praktični rad na modelu. Sve Tanja Taubner: roman PETLJE: "Svako u sebi nosi posebnost, autentičnost, ono nešto po čemu je jedinstven i svoj. Svako. Ono što autentičnost guši, mogu biti brojne stvari. Strah, recimo, nesigurnost, zabrane. Ko zna čega Biorezonantna dijagnostika u Podgorici jun 2021.: Biorezonantna dijagnostika i terapija u Podgorici od 10. do 12.juna Provjerite stanje kompletnog organizma najsavremenijim aparatima kvantne medicine.     Primenom dva najsavremenija aparata, radi se komforna, brza i sveobuhvatna analiza zdravstvenog stanja Vašeg Kurs maderoterapije u Nikšiću : Kurs masaže - maderoterapija      OBUKA ZA  HIT MASAŽA MADEROTERAPIJA - ANTICELULIT MASAŽA OKLAGIJAMA U NIKSICU 31. OKTOBRA I 1. NOVEMBRA  16 sati edukacije, dva dana, subota i nedelja, set oklagija, skripta, sertifikat  250 Biorezonantna dijagnostika u Valjevu i Arandjelovcu od 6. do 9. novembra: Biorezonantna dijagnostika i terapija u Arandjelovcu  6. i 7. novembra. 2020. i u Valjevu 8. i 9. novembra  Provjerite stanje kompletnog organizma najsavremenijim aparatima kvantne medicine.     Primenom dva najsavremenija aparata, radi se

Dr Feelgood - 20 savjeta

1. Jedite pet obroka (doručak, ručak, večera i dve užine) raznovrsne hrane.
2. Jedite živinsko meso bez kožice (ćuretinu,piletinu). Od ostalih mesa jedite teletinu, govedinu, posnu divljac, konjetinu. Najbolja riba je morska, a od rečnih riba samo nemasne (pastrmka, smudj)
3. Jedite dva žumanca nedeljno, belance u nešto većoj količini.
4. Jedite obavezno raznovrsno voće i povrće (voće tokom dana samo do predvečerja).
5. Jedite hleb od ječmenog brašna (ovseni, raženi) kao i proizvode od integralnog brašna ili zamenu za hleb kao što su: integralni pirinač, pasta i krompir.
6. Jedite (ali promišljeno) slatkiše koje sadrže ječmeni slad (malteks). Možete ih jesti tokom dana, a izbegavati uveče.
7. Koristite hladno ceđena ulja – laneno, suncokretovo, maslinovo i bundevino, kao i ulje od košpica grožđa
8. Pijte najmanje najmanje 2,5 l tečnosti (izbegavajte slane, slatke, masne i gazirane tecnosti).
9. Unosite manje masne mlečne proizvode, mleko i jogurt do 1,6 posto mlečne masti
10. Popijte čašu do čašu do dve crnog vina dnevno.
11. Izbegavajte da jedete ili da često uživate u masnoj hrani kao što su svinjetina, jagnjetina. Izbegavajte i suhomesnate proizvode.
12. Izbegavajte proste šećere ili da često uživate u prostim šećerima poput bombona, sladoleda i čokolade.
13. Izbegavajte hranu u kojoj se nalazi više od pola kafene kašičice soli (3 g)
14. Izbegavajte da jedete hleb od belog brašna.
15. Izbegavajte da za vreme i posle jela pijete velike kolicine tečnosti.
16. Izbegavajte da jedete slatkise i voce posle glavnog obroka (voće iskljucivo za užinu).
17. Za večeru jedite iskljucivo proteine (manje masne mlecne proizvode i manje masna mesa) i salatu (paradajz, krastavac, zelena salata, kupus)
18. Za večeru izbegavajte ugljene hidrate (hleb, testeninu, voće, slatkiše, skrobno povrće kao što su šargarepa, cvekla, boranija, grašak, pirinac, kukuruz), dva sata posle večere možete na spavanje
19. Izbegavajte alkohol
20. Ostavite cigarete!


Pridržavajte se šest dana ovih saveta, a sedmog dana uzmite slobodan dan. Jedite šta vam je volja, ali umereno. Pa, i sam Bog se odmarao sedmog dana!

www.drfeelgood.rs

 

Share

Prijavite se za novosti!

* indicates required

Kolumna


Ko je online

Ko je na mreži: 26 gostiju i nema prijavljenih članova

Online shop - MONNA narukvice za sreću

Copyright MONNA magazin Podgorica Izjava o odgovornosti: Redakcija Monna magazina ne odgovara za sadržaj oglasa i plaćenih reklama

Login or Register

LOG IN