MONNA - magazin za zdrav i uspješan život

            

 

Obuka za PEAT metodu 1. i 2. novembra u Podgorici: OBUKA za metodu Duboki PEAT održaće se u održati u Podgorici 1. i 2. novembra (subota i nedelja). Duboki PEAT je razvio Živorad Mihajlović Slavinski. Duboki PEAT je metod spiritualne terapije i PEAT - metoda koja mijenja život: "Tokom skoro 25 godina istraživanja u zemlji i inostranstvu stekao sam iskustvo sa tradicionalnim disciplinama istoka, savremenim školama psihoterapije, a takođe i sa modernim metodama koje u sebi sintetizuju dostignuća Šta uzrokuje vaše tegobe?: Zbog velikog interesovanja, dijagnostički pregledi BICOM aparatom sa dr spec med Slavicom Bošković u Podgorici od 18. do 21. septembra. Više OVDJE    Simptomi intolerancije na hranu mogu se javiti satima ili danima Revita oriblete: Revita oriblete su dijetetski proizvod na bazi liofilizovanog matičnog mleča. Sadrže jedan ipo puta više mleča od svih ostalih vrsta Revite i osmišljene su kao prirodan odgovor na nagli umor Alergije - opterećenje za imuni sistem: Upis nove generacije na Institutu za kozmetičare ESTEBEL: Miranda Kerr: Najsnažniji smo kad smo svoji: Atopijski dermatitis i alergija na namirnice: Ana Štajdohar: Maštam o putu oko sveta: Dijagnostički BICOM pregledi sa dr Bošković u Podgorici 18. - 21. septembra: Dijagnostički pregledi BICOM aparatom sa dr spec med Slavice Bošković u Podgorici od 18. do 21. septembra.   Kompletan intervju sa dr Bošković možete pročitati OVDJE   Kompletan dijagnostički pregled BICOM aparatom obuhvata:   - prisustvo bakterija (47), virusa

Kako ostvariti velike ciljeve?

Golub koji na ksilofonu svira američku himnu - zvuči neverovatno ali je istinito.


Kako?

Jedan američki psiholog se dosetio da kompoziciju podeli na manje delove, učio je goluba da prvo kljucne prvu notu i nagrađivao ga za svaki uspešan pokušaj. Zatim je prešao na drugu, a nagrada je sledila kada bi obe note bile tačno "odsvirane".... i tako do kraja kompozicije. Ova metoda se stručno zove metoda aproksimacije, ili približavanja cilju.

 

Ljudi se često uplaše velikih i dalekih ciljeva, deluju im preteško i nedostižno, nagrada u vidu ostvarenja cilja i zadovoljstva deluje predaleko i apstraktno. Zato raščlanjivanje cilja na mnogo manjih, lako ostvarivih koraka pomaže da se istraje, kao i da se zadovoljstvo i osećaj uspešnosti doživljavaju svakodnevno.

 

Ako je nekom ko nije u dobroj kondiciji cilj da svakodnevno džogira pola sata, to deluje preteško. Ali, ako se počne sa na primer tri puta nedeljno po 5 minuta trčanja i 10 minuta brzog hodanja, to je već cilj koji deluje mnogo lakše a ipak vodi ka dostizanju onog krajnjeg.

Motivaciju takođe povećava zapisivanje i vođenje evidencije o ostvarenim podciljevima. Smajli, cvetić ili kvačica pored ostvarenog podcilja povećava osećaj zadovoljstva i uspešnosti.

Kada sledeći put poželite nešto a zatim kažete "Ja to ne mogu.", setite se goluba koji svira himnu... ako može on...
Neki ciljevi zaista jesu nedostižni, ali je mnogo veći broj dostižnih od kojih ljudi odustanu jer se uplaše i demotivišu.

Autor: Jelena Pantić,

www.emocionalnainteligencija.blogspot.com

 

Share

 

Online shop - MONNA narukvice za sreću

Copyright MONNA magazin Podgorica Izjava o odgovornosti: Redakcija Monna magazina ne odgovara za sadržaj oglasa i plaćenih reklama

Login or Register

LOG IN